21 veebruar 2010

Kolmas päev

Põld-võõrkapsas on tõusnud. Ma olin seemnetele kogemata liiga paksu mullakihi peale pannud (ja ilmselt ka liiga tugevalt kinni vajutanud) seega nad olid kooriku enda pealt ära tõstnud. Samamoodi on salatkressiga. Võtsin natuke mulda pealt ära, ja selle alt tulid idud välja. Basiilik on endiselt vaikne. Tema idanemisaeg on 10 päeva.


Põld-võõrkapsas eile õhtul (vasakul) ja täna hommikul (paremal).

Õhtul asetasin potid lambi alla. Nüüd on kõik, ehk need pisikesed rohelised jullad seal potis on kõige tähtsamad :D Enne ma pidasin tobedaks seda, et ema kodus igal õhtul kõik taimelambid põlema paneb. Mulle see üldse ei meeldinud. Aga taimedele meeldib.

Poebasiilik ja poesalat tahavad pärast kojutoomist otseohe veetopsi. Seega ma jätkan nendega kuni endal veel ei ole.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar