08 märts 2010

Roheline

Nõnnamoodi, Bluetooth on jälle tööle sunnitud (ikka kipub probleem olema telefonis. Iga kord võiksin mürki võtta, et toppläpp on jälle lolliks läinud sest seda ta teeb niikuinii iga päev).

Kressiga on asjad ühel pool. Ma ikkagi otsustasin, et temast ei saa ühte minu lemmikürtidest, seega praegu ma teda juurde ei külva. Hoian seda kohta peterselli jaoks, kelle seemned mul on kodus (ma unustan nad iga kord maha).

Basiilikud said ümber istutatud. Kahte savipotti ja mahlapakkidesse. Muld sai otsa! Kujuta pilti, ma arvasin et sellest kotist jätkub ikka kauemaks. Ilmselt sattusin hoogu.

Rukolad on mingil põhjusel juba pikemat aega pikali. Nad ei ole närtsinud, aga lihtsalt vedelevad. Ja ei kasva, eriti. Huvitav milles asi. Äkki pole veel piisavalt soe? Viimasel nädalal on õnneks piisavalt päikest olnud.

 

2 kommentaari:

  1. Uhh, tahaks sõrmedega seal rohelisuse sees sasida. 8D

    VastaKustuta
  2. :D see on mõnus jah. praegu on nad veel nati õrnad, aga varsti, ma kardan ei näe ma aknast välja. nagu kodus :B

    VastaKustuta